ÇEVİRİCİ

13 Mayıs 2014 Salı

İREM DERİCİ - DÜŞLER ÜLKESİNİN GELGİT AKILLISI DİNLE, VİDEO KLİP İZLE, ŞARKI SÖZLERİ

İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Video Klip



İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Şarkı Sözleri

Gittin mi sahiden gittin mi 
Bir devir daha bitti mi böyle 
Sen hep biraz benim kalmıştın 
E hep kalamazdın ya öyle 

Mühim haber tez duyulur malum 
Rüyasını da gördüm önce 
Açıkcası biraz buruldum 
Ama sevindim de duyunca 

Üzülme üzülürüm kıyamam sana 
Bilirsin kötü söz diyemem sana 
Ben düşler ülkesinin gelgit akıllısıyım 
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana 

Ne emeğini inkar etmem 
Ne hakkını ödemem mümkün 
Hakkettiğin içine sinsin 
Oof sen altın kalpli bir adamsın 

Üzülme üzülürüm kıyamam sana 
Bilirsin kötü söz diyemem sana 
Ben düşler ülkesinin gelgit akıllısıyım 
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana 

Benim hemen geceye akmam lazım 
Bu gece beyoğlunu yıkmam lazım 
Anı için ruhuna orta yerinde 
Pasajın çiçek gibi ah be cancağızım 

Hiç yorum yok: