ÇEVİRİCİ

9 Nisan 2013 Salı

Devrim Berke Unuttum Sanma Dinle, Video Klip İzle, Şarkı Sözleri

Devrim Berke - Unuttum Sanma Video Klip

Devrim Berke - Unuttum Sanma Şarkı Sözleri

Düşlerim Vardı
Onlarda Yarım Kaldıı .
Şimdi Sensiz, Hayallerim Bile Islandı.
Bir Özlemim Artık, Kaldım Öylece Yüreğimde Ama..
Sevdiğimi Söyleyecek Gücüm Kalmadı.

Unuttum Sanma o güzel Gözlerini
sarmıştım eğer olsaydın O sıcak Ellerini

Şimdi Yoksun Biliyorum Ama
Unutma Canım benim
Sadece Bil, Seniii...
Ne çok Sevdiğimiiii

Sen Gidince Kanatlarım Kırıldı
Öksüz kaldım gecenin Bir yarısı
Dayanılmaz hasretin Sanki Yürek Sancısı
Yok Asla Yok İnan Senden Sonrası
Unuttum Sanma o güzel Gözlerini
sarmıştım eğer olsaydın O sıcak Ellerini

Şimdi Yoksun Biliyorum Ama
Unutma Canım benim
Sadece Bil, Seniii...
Ne çok Sevdiğimiiii

Sen Gidince Kanatlarım Kırıldı
Öksüz kaldım gecenin Bir yarısı...
Dayanılmaz hasretin, Sanki Yürek Sancısı
Yok Asla Yok, İnan Senden Sonrası

Unuttum sanma o güzel gözlerini
Sarmıştım eğer olsaydın O sıcak Ellerinii .

Şimdi Yoksun Biliyorum Amaa..
Unutma canım Benimm..
Sadece bil. Seniii....
Ne çook Sevdiğimiii

Sen Gidince Kanatlarım Kırıldı ,
Öksüz Kaldım Gecenin Bir Yarısı ...
Dayanılmaz Hasretin ,sanki yürek sancısı
Yok asla yok, İnan senden sonrası.

Hiç yorum yok: