ÇEVİRİCİ

8 Mayıs 2014 Perşembe

FUNDA ARAR - AŞK BU DEĞİL DİNLE, VİDEO KLİP İZLE, ŞARKI SÖZLERİ

Funda Arar - Aşk Bu Değil Video Klip



Funda Arar - Aşk Bu Değil Şarkı Sözleri

Bana bakıp bakıp acıma öyle.
Dolaşıp bir başıma geziyorsam başı boş,
Bu benim kendi itliğim.
Resminin de hesabını gördüm o gün.
Sana beddua ettiğimi de nerden çıkardın.
Sana duam tutmaz ki bedduam tutsun.
Bundan sonra dünya güzeli kulağıma aşk dese, ben derim hoşt

İşte görüyorsun birtanem.
Ortada ne aşk var, ne meşk var.
İyisi mi anana babana dön, sımsıkı sarıl.
Aklın ermez senin böyle şeylere.
Dedim ya sen bana bakma, benim?

Aşk bu değil.
Yapma güzel
Sen insanı güldürürsün?
Sen insanı güldürürsün?

Sevişirken ah güzel güzel.
Sevişirken ah güzel güzel.
Sen insanı öldürürsün.
Sen insanı öldürürsün.

Hiç yorum yok: