ÇEVİRİCİ

13 Haziran 2013 Perşembe

Hüseyin Kağıt - Alkol Aldım Sallanıyorum Dinle, Video Klip İzle Şarkı Sözleri

Hüseyin Kağıt - Alkol Aldım Sallanıyorum Video Klip

Hüseyin Kağıt - Alkol Aldım Sallanıyorum Şarkı Sözleri

Ben Sustuğum An Felaketin Başlar
Bir Sessiz Fırtına Sarar Her Yanını
Ayrılığın Ayak Sesini Duyarsın
Yaklaştıkça Acıtır Durur Canını

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri
Alkol Aldım Sallanıyorum Offf
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Pişmanlık Görüyorum Gözlerinde
Masum Değilsin Beyazında Leke
Habersizce Giderdim Olsam Yerinde
Başka Bir Koku Var Artık Teninde

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Hiç yorum yok: