ÇEVİRİCİ

9 Nisan 2013 Salı

Murat Başaran Sana Ölürüm Dinle, Video Klip İzle, Şarkı Sözleri

Murat Başaran - Sana Ölürüm Video klip

Murat Başaran - Sana Ölürüm Şarkı Sözleri

Seni sevdim canım
İnat etme alırım
Of ben alırım
Seni çok çok sever
Nasılda kıskanırım
Of kıskanırım

Bir canım var be gülüm
Al o da senin sana veririm
İki dudağından çıkan
Tek heceye bakar
Öl de ölürüm

Ben sana sana sana ölürüm
Ölürüm ölürüm sana ölürüm
Sana değer bunu bilirim
Of ben bilirim
Çek vur titrersem namerdim
Ölürüm ölürüm sana ölürüm
Sana değer bunu bilirim
Of ben bilirim

Seni sevdim canım
İnat etme alırım
Of ben alırım
Seni çok çok sever
Nasılda kıskanırım
Of kıskanırım

Bir canım var be gülüm
Al o da senin sana veririm
İki dudağından çıkan
Tek heceye bakar
Öl de ölürüm

Ben sana sana sana ölürüm
Ölürüm ölürüm sana ölürüm
Sana değer bunu bilirim
Of ben bilirim
Çek vur titrersem namerdim
Ölürüm ölürüm sana ölürüm
Kadir kıymet ben bilirim
Of ben bilirim

Hiç yorum yok: