ÇEVİRİCİ

26 Nisan 2013 Cuma

Koçhisarlı Benim Adım Elvan Dalton Dinle, Video Klip İzle, Şarkı Sözleri

Koçhisarlı - Benim Adım Elvan Dalton Video Klip

Koçhisarlı - Benim Adım Elvan Dalton Şarkı Sözleri

Sarı taksi boyandı,
Gelip te kapıya dayandı
Tam kaçıracağım o zaman,
Zalım da anası uyandı

Ama benim adım Elvan Dalton,
Ben gezerim balkon balkon
Gelirim de koynuna girerim ama,
Kobrayı dolarım boynuna

Aha benim adım Elvan Dalton,
Ben gezerim balkon balkon
Gelirim de koynuna girerim ama,
Kobrayı dolarım boynuna

Sarı taksi hızlandı,
Çelik te jantlar tozlandı
Kara kızı görünce,
Nazım nazım nazlandı

Ama benim adım Elvan Dalton,
Ben gezerim balkon balkon
Gelirim de koynuna girerim ama,
Kobrayı dolarım boynuna

Aha benim adım Elvan Dalton,
Ben gezerim balkon balkon
Gelirim de koynuna girerim ama,
Kobrayı dolarım boynuna

Hiç yorum yok: