ÇEVİRİCİ

8 Nisan 2013 Pazartesi

Ebru Gündeş İkimizin Yerine Dinle, Video Klip İzle, Şarkı Sözleri

Ebru Gündeş - İkimizin Yerine Video Klip

Ebru Gündeş - İkimizin Yerine Şarkı Sözleri

Sevdim… Çok sevdim
Tanıdım aşkın en saf halini
Kokladım gecelerce bıraktığın eşyayı boş evi
Uzanamadı elim telefona defalarca gidip geldi
Yenik düştüm kendime göre göre
Gurur sandığım aslında ümitsizliğimdi
Anladım temelli gittiğini www.sendeyim.com
Haklıydın üstelik suç benimdi
Sen üzülme gülüm incinme
Canımın içi iki gözüm sakın küsme
Bana hediye bırak bütün kederleri
Ben ağlarım ikimizin yerine
Sen üzülme gülüm incinme
Canımın içi iki gözüm sakın küsme
Bana hediye bırak bütün kederleri
Ben ağlarım ikimizin yerine
Bilirsin aslında adaletsizliğini
İstemezsin hani sende bittiğini
Ama kendinden yanadır ya hep yürek
Feda edip aşkı korur ya kendini
Yenik düştüm kendime göre göre
Gurur sandığım aslında ümitsizliğimdi
Anladım temelli gittiğini www.sendeyim.com
Haklıydın üstelik suç benimdi
Sen üzülme gülüm incinme
Canımın içi iki gözüm sakın küsme
Bana hediye bırak bütün kederleri
Ben ağlarım ikimizin yerine
Sen üzülme gülüm incinme
Canımın içi iki gözüm sakın küsme
Bana hediye bırak bütün kederleri
Ben ağlarım ikimizin yerine
Sen üzülme…

Hiç yorum yok: